سنگ تراورتن سفید عباس‌ آباد

قیمت از: ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ابعاد:  اسلب – تابل – طولی – شمش
  • قطر سنگ: ۲ – ۳ سانت
  • فرآوری سنگ: پولیش – چرمی – هوند – اسکرچ
  • درجه‌بندی سنگ: ممتاز – سوپر

 

سنگ تراورتن سفید عباس‌آباد (Abbas Abad White Travertine) ، از مناطق دارای ذخیره‌های غنی از این نوع سنگ در استان مرکزی، در شهرستان نیم‌ور (نیمه‌ور) استخراج می‌شود. این سنگ به عنوان یکی از مرغوب‌ترین، زیباترین و پرطرفدارترین سنگ‌های تراورتن شناخته می‌شود و فعالان صنعت سنگ ساختمانی آن را به عنوان یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین سنگ‌ها شناسایی می‌کنند. سنگ عباس‌آباد دارای رنگ کرمی روشن متمایل به سفید است که به آن جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد می‌بخشد.


ویژگی‌ها و مشخصات
سنگ تراورتن سفید عباس‌آباد

سنگ تراورتن عباس آباد با ویژگی‌های خاصی که دارد، از سایر سنگ‌ها تمایز یافته و به عنوان یک سنگ منحصر به فرد شناخته می‌شود. این سنگ، در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف نظیر باران‌های اسیدی، سرما و گرما مقاوم بوده و هیچ تغییری در ظاهر، بافت و رنگ آن رخ نمی‌دهد. صیقل‌پذیری و ساب‌پذیری بسیار بالای این سنگ، از دیگر ویژگی‌های آن است. وجود نقش‌ها و موج‌های زیبا در برخی سورت‌های سنگ عباس آباد، آن را برای استفاده در نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی ساختمان‌های لوکس بسیار مورد توجه قرار می‌دهد.

سورت‌های متنوعی از این سنگ وجود دارد که هر یک زیبایی و جلوه‌ای خاصی دارند. از سورت‌های مختلف تراورتن عباس آباد می‌توان به دنده گاوی، موج کبریتی، ابروبادی، کرم، کرم صورتی، مروارید، سوپر سفید و سوزنی اشاره کرد. این سنگ با ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، به عنوان یک سنگ مکمل در دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان استفاده می‌شود. با توجه به رنگ سفید و ساب‌پذیری مناسب، سنگ تراورتن عباس آباد جایگاه ویژه‌ای در بازار سنگ‌های ساختمانی دارد و از تقاضای بسیاری برخوردار است.

این سنگ به دلیل زیبایی و جلوه‌ای که به ساختمان‌ها می‌بخشد، برای استفاده در نمای ساختمان، دیوارها، ستون، پله‌ها، کف، تزئینات سنگی و صراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ روشن و زیبای سنگ، نقوش و طرح‌های زیبا و تنوع بالای رنگی آن، باعث کارایی بیشتر در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها می‌شود.

این سنگ با توجه به ویژگی‌های مطرح شده، به صادرات خوبی دست یافته و در بازار جهانی شناخته شده است.

کاربرد سنگ تراورتن سفید عباس‌آباد

کاربردهای سنگ تراورتن عباس آباد را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

1. استفاده در نمای خارجی ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و تفریحی، به ویژه نمای رومی و کلاسیک که این سنگ به عنوان گران‌ترین سنگ برای نمای سنگی شناخته می‌شود.

2. استفاده در دکوراسیون داخلی و پوشش دیوارهای ساختمان.

3. استفاده در کفپوش ساختمان‌ها.

4. استفاده در دیوار راه‌پله‌ها.

5. استفاده به عنوان پله سنگی در ساختمان‌ها.

6. استفاده در دیوارهای لابی، راهروها و پله‌ها.

7. استفاده برای ساخت صراحی، ستون و سرستون‌ها، مجسمه و آبنماها.

ابعاد تولیدی و سورت‌های سنگ تراورتن سفید عباس‌آباد

سنگ تراورتن سفید عباس‌آباد به صورت اسلب، تایل، طولی ، شمش و در ابعاد دلخواه مشتریان، قابل برش و فرآوری است. سنگ  در سورت‌های با درجه کیفی صادراتی، سوپر، ممتاز، درجه یک و درجه دو، تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد.

توضیحات تکمیلی

درجه‌بندی سنگ

سوپر, ممتاز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ تراورتن سفید عباس‌ آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ تراورتن سفید عباس‌ آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *