سنگ مرمر سبز

قیمت از: ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

  • ابعاد: اسلب – تایل – سنگ مزار – کانتر
  • قطر سنگ: ۲ سانت – ۳ سانت – ۴ سانت – شمش
  • فرآوری سنگ: پولیش – رنگ نشده – رنگ شده
  • درجه‌بندی سنگ: سوپر

سنگ مرمر سبز (Green onyx) ، با آن توانایی فوق‌العاده در انعکاس نور و ظاهر بی‌نظیرش، برای ایرانیان، نماد حرمت و احترام به امامان است و احساس آرامشی خاص را در ذهن ایجاد می‌کند. از زمان‌های دور، رنگ سبز و آبی همواره به عنوان نمادی از آرامش شناخته شده و برای دکوراسیون مکان‌هایی که جلوه‌گر آرامش و صمیمیت است، به کار می‌رود. همچنین، سنگ مرمر آبی نیز یکی از گزینه‌های مناسب برای دکوراسیون داخلی منازل است.

ویژگی‌ها و مشخصات سنگ مرمر سبز

 ایران، از جمله کشورهای غنی از معادن سنگ مرمر سبز است. معادنی همچون آب‌باریک آذرشهر، تنگوییه کرمان، بورق و توران پشت یزد، به عنوان منابعی از سنگ مرمری مرغوب و جذاب شناخته می‌شوند. استان کرمان نیز به عنوان غنی‌ترین استان از نظر تعداد معادن مرمر سبز شناخته می‌شود.

در ساختار سنگ‌های مرمر، رگه‌های متنوعی رنگی وجود دارد که در مورد مرمرهای سبز، رگه‌هایی به رنگ نارنجی، زرد و قهوه‌ای دیده می‌شود که بی‌تردید زیبایی این سنگ را بیشتر می‌کند.

کاربرد سنگ سنگ مرمر سبز

این سنگ، در فضاهایی که حال و هوای معنوی داشته باشد مانند حرم ائمه اطهار، کاربرد زیادی دارد. هم‌چنین برای تزئینات سنگی زیبا مانند میوه‌های سنگی نظیر سنگ و گلابی، روشویی سنگی، شیر سنگی و .. مورد استفاده است. اخیرا در فضای دکوراسیون مینیمال و نئو کلاسیک که سرویس حمام و دستشویی به صورت لاکچری طراحی می‌شود، از سنگ مرمر در طرح و رنگ‌های مختلف استفاده منحصر به فردی می‌شود.باید دقت شود، سنگ مرمر، عمدتا در ابعاد اسلب برش داده می‌شود و یکی از گزینه‌های بسیار جذاب برای تی وی وال سنگی است.

 ابعاد تولیدی و سورت‌های سنگ مرمر سبز

سنگ مرمر سبز به صورت سنگ اسلب و سنگ فرشی برش زده شده و پس از فرآوری و صیقل و کسب زیبایی دوچندان به فروش می‌رسد. در صورتی که بخواهیم از این سنگ، به صورت بوکمچ و فورمچ استفاده شود، باید هنگام برش به این امر توجه کرد.

 

توضیحات تکمیلی

درجه‌بندی سنگ

درجه دو, درجه یک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ مرمر سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنگ مرمر سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *